GUBITAK JAMSTVA. VELIKA LAŽ.
Da li ću izgubiti jamstvo? Smijem li auto servisirati u neovlaštenom servisu? Koliko servis košta? Odgovore na najčešća pitanja i strahove korisnika Molydon auto servisaaa pročitajte u nastavku ovoga teksta. A kako na najbrži način saznati cijenu servisa? Pošaljite nam online upit. |
Gubitak jamstva- da li se jamstvo gubi ukoliko auto servisiram u neovlaštenom servisu? NE Cijeli zakon možete pročitati klikom na link ovdje! MOGU LI ODABRATI AUTO SERVIS PO SVOJOJ ŽELJI? DA! Potrošači mogu slobodno koristiti bilo koji servis po vlastitom izboru. To znači da su potrošači slobodni izabrati tko će obavljati popravak na njihovom vozilu, bilo da je to ovlašteni servis proizvođača vozila ili nezavisni servis. Jeste li znali? Jeste li znali? Koje dijelove ugraditi? Za popravke vozila mogu se koristiti originalni dijelovi i dijelovi usporedive kvalitete. Originalni dijelovi nisu samo oni prodavani i ugrađivani od strane proizvođača vozila već i svi oni koji nose logotip proizvođača dijelova. U većini slučajeva i jedni i drugi se proizvode na istoj proizvodnoj liniji s potpuno istim specifikacijama. Također postoje i „dijelovi usporedive kvalitete” koje proizvode neovisni proizvođači dijelova i kvalitetom su usporedivi originalnim dijelovima. Servisne akcije proizvođača vozila i opozivi. Iznimka u ovom pravilu je kada postoji nedostatak vozila koji se mora popraviti na trošak proizvođača vozila. Bilo koji kvar koji potječe iz procesa proizvodnje automobila mora biti isprav¬ljen od strane proizvođača vozila. U takvim slučajevima troškove snosi proizvođač vozila, a radovi se moraju provesti tamo gdje je odredio proizvođač vozila. Isto tako, proizvođač će odab¬rati dijelove koje će koristiti. Gubim li jamstvo? Proizvođač vozila ne smije izdati jamstvo koje uvjetuje popravak i servisiranje vozila isključivo unutar njihove ovlaštene mreže ili na korištenje isključivo vlastitih rezervnih dijelova. U skladu s pravilima Europske komisije, kupci imaju pravo na korištenje bilo koje servisne radionice za popravak automobila za nejamstveni popravak vozila bilo za vrijeme trajanja jamstva ili u produženom jamstvenom periodu. Naravno, svaki serviser podliježe zakonskim pravima i odgovornostima. Stoga, svatko tko ošteti Vaše vozilo nemarnim obavljanjem radova na vozilu ili korištenjem neispravnih dijelova biti će odgovoran za to.
|
Leave your comment
Note: HTML is not translated!