•
1/ Dec, 2016
XENON FAROVI I ŽARULJE
Iako se ugrađuju već više od 15 godina, stalno nailazimo na kriva tumačenja i poimanja što je ustvari xenon.
Da pojednostavnimo stvari, xenoni su vrsta žarulja koja daje bolje, jače i više svijetla na automobilu.
Troši manje struje (35W), ima duži vijek trajanja (do 3000 h) i ne košta nužno toliko koliko ga naplaćuju proizvođači OE dijelova.
Da bi se xenon žarulja upalila potreban je balast, neka vrsta transformatora koji postupno diže struju i pali plin u žarulji.
Xenon se može ugraditi i naknadno u većinu vozila koja imaju zdrave i ispravne farove (zamućene plastike farova nisu baš pogodne za to). Pa zašto onda kruži glasina da se sa naknadno ugrađenim xenonom ne može proći tehnički? Kruži zato što su ljudi skloni negativnim informacijama pa tako i ovoj.
Kod normalnih xenon kitova tehničar na pregledu vozila ne može vidjeti radi li se o xenon ili halogenoj žarulji. Kako?
Ne koristimo ''lude '' boje svijetla ( 10000°K >), farovi se podešavaju nakon ugradnje, koristimo vrhunske konverzijske kitove i ne ugrađujemo kitove na auto poput Golfa 2.
Također, važno je staviti kvalitetnu i provjerenu žarulju. Tržište je poplavljeno lažnim Philips žaruljama po 120 kn. Fake koji se vidi iz aviona.
Također često ugrađujemo i zamjenske balaste (transformatore) zbog visoke cijene originalnih balasta. Balaste je moguće ugraditi na većinu vozila.
Imate pitanja? Kontaktirajte nas na savska@molydon.hr ( Gosp. Prpić)