NISSAN
▼ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CITROËN
DACIA
DS
FIAT
FORD
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SEAT
SKODA
SMART
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VOLVO
VW
ABARTH
ACURA
ASTON MARTIN
CHRYSLER
DAEWOO
DAIHATSU
LADA
MASERATI
MG
ROVER
SAAB
SSANGYONG
JUKE
▼Godina▼
DIG-T
▼
Moja garaža
Dodaj u garažu
Moja garaža
Empty
Molydon auto dijelovi , Pogonsko vratilo, poluosovina, NISSAN JUKE, DIG-T 2014-s.v., HR12DDT, producer
- NISSAN
- JUKE
- 1.2 DIG-T
- Pogon kotača
- Pogonsko vratilo, poluosovina
Vrsta dijelova
kardansko osovina
Pogonska osovina
Instalacijska strana
Proizvođač
Poredaj po:
Najniža cijena
▼
Najniža cijena
Vrijeme isporuke
Dostupnost
Procijenjen
Roba: 53
Filteri
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Težina:
7,526 kg
Dimenzija navoja:
M24x1,5
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
S rascjepkom
S maticom
Min. duljina:
687 mm
Promjer zgloba na strani kotača:
89 mm
Promjer zgloba na strani mjenjača:
85 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Vrsta mjenjača:
Ručni mjenjač sa 6 brzina
Duljina:
693 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Vrsta mjenjača:
Ručni mjenjač sa 6 brzina
Duljina:
944 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina desno
Duljina:
940 mm
Dio za zamjenu.
Kočna/vozna dinamika veza artikla:
za ABS
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Duljina:
695 mm
Dio za zamjenu.
Kočna/vozna dinamika veza artikla:
za ABS
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
940 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer 1:
87 mm
Promjer 2:
82 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
692 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer 1:
87 mm
Promjer 2:
82 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Duljina:
700 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina desno
Duljina:
950 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Radijalni Brtveni prsten (semering), kardansko osovina
Radijalni Brtveni prsten (semering), kardansko osovina
Debljina/jačina:
14 mm
Težina:
0.029 kg
Unutarnji promjer:
38,4 mm
Vanjski promjer:
55,3 mm
Duljina pakovanja:
5,5 cm
Širina pakovanja:
5,5 cm
Visina pakovanja:
1,4 cm
Radijalni Brtveni prsten (semering), kardansko osovina
Radijalni Brtveni prsten (semering), kardansko osovina
Težina:
0,03 kg
Duljina pakovanja:
5,5 cm
Širina pakovanja:
5,5 cm
Visina pakovanja:
1,3 cm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Težina:
7,526 kg
Dimenzija navoja:
M24x1,5
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
S rascjepkom
S maticom
Min. duljina:
687 mm
Promjer zgloba na strani kotača:
88,9 mm
Promjer zgloba na strani mjenjača:
85,2 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
693 mm
Dimenzija navoja:
M24x1.50
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Dio za zamjenu.
Promjer zgloba na strani kotača:
91 mm
Promjer zgloba na strani mjenjača:
86 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
690 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer zgloba na strani kotača:
87 mm
Promjer zgloba na strani mjenjača:
82 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
940 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer zgloba na strani kotača:
87 mm
Promjer zgloba na strani mjenjača:
82 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
699 mm
Dimenzija navoja:
M24x1,5, D2= M24x1.5
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
62 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Vrsta mjenjača:
Ručni mjenjač
Strana ugradnje:
Prednja osovina desno
Duljina:
942 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
56.2 mm, 56,2 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Vrsta mjenjača:
Ručni mjenjač
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Duljina:
695 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
56.2 mm, 56,2 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina desno
Duljina:
942 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Duljina:
695 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Radijalni Brtveni prsten (semering), kardansko osovina
Radijalni Brtveni prsten (semering), kardansko osovina
Debljina/jačina:
14 mm
Unutarnji promjer:
38,4 mm
Vanjski promjer:
55,3 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Duljina:
699 mm
Dimenzija navoja:
M24x1,5
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
62 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Vrsta mjenjača:
Ručni mjenjač
Strana ugradnje:
Prednja osovina desno
Duljina:
942 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
56,2 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Vrsta mjenjača:
Ručni mjenjač
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Duljina:
695 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
56,2 mm
Pogonska osovina
Pogonska osovina
Strana ugradnje:
Prednja osovina lijevo
Duljina:
699 mm
Vanjsko ozubljenje na strani kotača:
29
Vanjsko ozubljenje na strani diferencijala:
26
Promjer brtvenog prstena:
62 mm
Površina:
praškasto lakirano
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
Novi dio bez kaucije.